cz | eng

Blog

Klasická tisková zpráva je už dead?

Klasická tisková zpráva je už dead?

V posledních letech se objevují čím dál častěji názory, že tisková zpráva je přežitkem. Stále více se komunikace posouvá do světa digitálu a spousta firem a agentur klasickou tištěnou podobu tiskové zprávy používá jen zřídka a někteří ji vypouští z PR strategií úplně. Je tedy důležité položit si dvě důležité otázky: Jak se TZ proměnila a je opravdu mrtvým komunikačním nástrojem? 

číst více
Můj měsíc s Bílým Medvědem

Můj měsíc s Bílým Medvědem

Třetí ročník byl téměř v polovině a jedním z mnoha úkolů bylo vybrat si místo měsíční praxe. Studuji marketingové komunikace ve Zlíně a možnosti nám nabídli tři – digitální, kreativní nebo PR agenturu. I díky předchozímu studiu žurnalistiky nebylo příliš těžké si zvolit oblast PR. V Brně, kde mimo Zlín bydlím, jsem dostal dobré reference od mé spolužačky na PR agenturu Bílý Medvěd, kam jsem se na stáž následně dostal.

číst více
Tři králové aneb zneužití písmenné zkratky pro osobnostní PR?

Tři králové aneb zneužití písmenné zkratky pro osobnostní PR?

Co si představíte pod zkratkou K+M+B? Říkáte počáteční písmena jmen "Třech králů" tedy mudrců, kteří se jako první "nežidé" přišli poklonit narozenému Ježíši? Svátek Zjevení Páně, lidově „Třech králů“ , odjakživa doprovázely lidové zvyky. Ve střední Evropě je zvykem žehnání domů, při němž se na dveře křídou píší písmena C+M+B, resp K+M+B s udáním letopočtu. Nejsou to však počáteční písmena jmen „Třech králů“: Kašpar, Melichar a Baltazar, jak se lidově traduje, ale zkratka latinského Christus mansionem benedicat : Kristus požehnej tomuto domu.

číst více
Youtube učí naše děti opět rozumět slovenštině.

Youtube učí naše děti opět rozumět slovenštině.

Starší si jistě pamatují dobu, kdy se na pultech knihkupectví běžně objevovaly slovenské knížky, v televizi běžely slovenské filmy a zprávy byly čteny slovenskými reportéry. Nakonec, vždyť jsme měli i slovenského prezidenta.

číst více
Podle nosa poznáš kosa?

Podle nosa poznáš kosa?

Když člověk jede ve vlaku sám a přisedne si cizí člověk, se kterým v tichém kupé nemají žádný zvláštní společný zážitek, není mnoho důvodů ani pro extroverta se dávat do řeči. Po ránu, v zimě ještě potmě, si člověk rád zdřímne, čte nebo se připravuje na pracovní schůzky. Tentokrát to bylo jinak. 

číst více
Stáž v Bílém Medvědovi

Stáž v Bílém Medvědovi

Do činnosti agentury Bílý Medvěd mě (a další posluchače VŠ předmětu o PR) zasvětila asi před dvěma lety její ředitelka Pavla Střechová. Rozhodně byla tehdy jedním z poutavějších a přínosnějších hostů kurzu. Když popisovala nejzajímavější projekty agentury, přemýšlela jsem o tom, kdo je všechny vymyslel a co bych dala za to, kdyby mě napadlo něco alespoň z poloviny tak originálního.

 

číst více
Českou nečeskou, cestou necestou

Českou nečeskou, cestou necestou

Pravidelné cestování za klienty do hlavního města s sebou nese zajímavé zážitky. Nemyslím tím postávání v kolonách na D1 -již mnoho let upřednostňujeme cestování vlakem. Člověk může v klidu pracovat, nebo odpočívat - prostě může svobodně vykonávat psychické i fyzické potřeby ;-).
 
číst více
Nepodceňujte Motivační dopis

Nepodceňujte Motivační dopis

Podle čeho vybrat správného uchazeče? Podle CV? Bez větších kvalifikačních rozdílů. Osobní pohovor? S desítkami uchazečů se prostě nezvládne vedení malé společnosti sejít. S jednou desítkou ano. Kdo v ní bude? Zde rozhoduje motivační dopis. Personální agentura by je možná vyhodnotila jinak, možná lépe, ale vedení malé společnosti s 20letou zkušeností v PR je čte s profesionální deformací. Jak nabízí sebe, dokáže nabízet produkty klientů! Ví komu "produkt, či služby" nabízí? Dokáže promluvit jeho jazykem? Závěr: Nepodceňujte motivační dopisy. Nepište je "přes kopírák". Je to Vaše první kreativní zadání v PR.

číst více
3 měsíce s Bílým medvědem

3 měsíce s Bílým medvědem

O oblast PR se zajímám dlouhodobě, proto o Bílém Medvědovi vím už několik let. Svoje magisterské studium jsem se rozhodla nabýt co nejvíce zkušenostmi, v naivní a idealistické představě, že mi pomohou dosáhnout vyšších sociálních cílů. Absolvovala jsem tedy v únoru Akademii PR, kde jsem byla informována, že Bílý Medvěd je jedinou agenturou v Brně, kterou zaštiťuje Asociace PR agentur. Tento fakt a doporučení mé kamarádky, bývalé stážistky, mě přiměly k rozhodnutí stát se alespoň na chvíli dalším Medvědem.

číst více
Zase jedno zpackané výběrko...

Zase jedno zpackané výběrko...

...jsme si řekli, když přišlo vyrozumění o vyřazení z výběrového řízení na Probační a Mediační službu. Byla to srdcová záležitost, pomáhat lidem postiženým trestným činem v právním řízení, nám přišla záslužná kampaň. Vyhráli jsme si se scénářem rozhlasového minipořadu, grafikou, poutavými články v řádném termínu důkladně překontrolovanou veškerou dokumentací odevzdali řádně zapečetěnou obálku, osobně se zúčastnili procesu otvírání obálek. 

číst více

Nalezeno: 32 záznamů   |   Stránka: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7