cz | eng

Blog

Tolik diskutovaný spot na propagaci Jihomoravského kraje

Tolik diskutovaný spot na propagaci Jihomoravského kraje

 -  nepřipadá mi o mnoho "blbější", než mnoho jiných, snad jen ta "lacinost" z něj čiší více. Co diskuze provokuje a co je nadmíru špatně zvládnuté, je spíše komunikace hejtmana pan Haška a již tradičně - špatně vypsané výběrové řízení.

Pavla Střechová

číst více
5 vět z PR fóra na téma

5 vět z PR fóra na téma

Minulý pátek se v Praze pod záštitou České asociace PR agentur konal seminář na téma „Public Relations a komunikace v době sociálních sítí“. Nebudu vás tu dlouze zatěžovat podrobnostmi, jen bych rád vypíchnul 5 vět, které během přednášek zazněly.

číst více
Dva měsíce s Bílými Medvědy

Dva měsíce s Bílými Medvědy

Když mi jeden den došel email od ředitelky PR agentury Bílý Medvěd Pavly Střechové s gratulací, že jsem byla jednou z výherkyň soutěže o stáž v této agentuře, měla jsem velkou radost. A to jsem ještě zdaleka nevěděla, co všechno mě čeká.

číst více
Proč je důležité stanovit cíl komunikace na Facebooku

Proč je důležité stanovit cíl komunikace na Facebooku

Facebook je prachsprostý marketingový nástroj se vším všudy. Firmy cítí, že by na něm měly být. Ale jen málokterá z nich opravdu ví, co a jak na něm vlastně dělat. Jako každá jiná marketingová činnost i komunikace na Facebooku by měla mít jasně stanovený účel a cíl. A rozhodně by ním neměla být prostá existence na Facebooku jen proto, „že jsou tam všichni ostatní“.

číst více
Agentura a klient: Nezaměňujme emancipaci a servilitu

Agentura a klient: Nezaměňujme emancipaci a servilitu

Nedávno jsme se v agentuře zamýšleli nad tím, jaké vlastnosti by měl mít dobrý píárista. Vedle zapálení pro věc, schopnosti dotahovat věci do konce a určité rezistence vůči stresu jsme se shodli, že možná často neprávem přehlíženou vlastností je emancipace ke klientovi.

číst více
Šťastné a veselé, nebo spíš komerční a vypíárované?

Šťastné a veselé, nebo spíš komerční a vypíárované?

Tak je tady po roce zase máme. Svátky klidu a míru? Kdepak, v předvánoční čas ani zdaleka ne. Dny před Vánoci jsou období podobné vábení a lovení. V džungli přeplněných nákupních center se každý snaží ulovit ty nejlepší dárky pro své milované. Ať už to bude ta opravdová od Mattela, nebo pro ty šťastnější třeba i auto - Das Auto. Hlavně je to ale lov, ve kterém jsme kořistí my sami. O naši pozornost se již tradičně snaží skrze reklamní poutače, kdo může. Neony, reklama, fousatý tlouštík, který ze všech stran hřmí to svoje ho, ho, ho. Ano, buďme rádi, že to není Děda Mráz, jak vždycky říká moje babička, ale přiznejme si, že někteří Santu trpí jen díky (mylné) představě jeho příbuznosti s tím naším Klausem. Kam se ale poděl Ježíšek? Umí řídit kamion Coca Coly? Ne? Tak to má smůlu.

 

číst více
PR - dobrý sluha, zlý pán

PR - dobrý sluha, zlý pán

V USA se utkali dva velice vyrovnaní kandidáti v urputném souboji o prezidentské křeslo. V naší malé zemi máme kandidátů více a jsou dokonce mnohem pestřejší:-)

číst více
Proč jsou dnešní média plná negativních zpráv

Proč jsou dnešní média plná negativních zpráv

Absolutní objektivita médií je již ze své podstaty ideálem, kterého není nikdy možné dosáhnout.

Řekněme si to na rovinu: Média nejsou objektivní, nikdy nebyla a nikdy nebudou. Nepodávají ucelený obraz naší každodennosti, přestože tomu stále dost lidí věří. To není kritika novinářské práce - je zkrátka nemožné zpracovat všechny relevantní události v médiích. A už jsme u toho kouzelného slova, „relevantní“. Kdy je zpráva relevantní? A pro koho? Kdo to určí?

číst více
Blog - ano či ne?

Blog - ano či ne?

Čte dnes ještě vůbec někdo blogy? Zdálo by se, že svou dobu na výsluní mají už nenávratně za sebou. Kolik asi tak lidí má svého oblíbeného blogera či blog, který pravidelně navštěvují, aby hladově hltali každý nový článek? Moc asi ne. O takové vlivné síle, jakou si vytvořili ti nejznámější blogeři ve Spojených státech, si ti čeští mohou navíc nechat pouze zdát.

číst více

Nalezeno: 29 záznamů   |   Stránka: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6