cz | eng

Případové studie

JIŘIČKY V EDENU

JIŘIČKY V EDENU

Pro klienta EDEN Europe, výrobce regálových systémů, jsme připravovali krátkodobý komunikační projekt. Jeho cílem bylo zvýšit pozitivní vnímání aktivit firmy mezi obyvateli Adamova. Především demolice staré výrobní haly a s ní spojený hluk hrozil negativním přijetím.

číst více
REKORD V POJÍDÁNÍ PEČIVA PEKAŘSTVÍ MR. BAKER A BAGETERIE PANOS

REKORD V POJÍDÁNÍ PEČIVA PEKAŘSTVÍ MR. BAKER A BAGETERIE PANOS

Zadáním klienta bylo upozornit na nově otevřené provozovny pekařství Mr. Baker a bageterie Panos na hlavním vlakovém nádraží v Brně. Agentura navrhla pro zvýšení zájmu médií i veřejnosti vyhlášení pokusu o zápis do České knihy rekordů v rekordním v pojídání pečiva. Akce byla rozdělena na čtyři předkola a velké finále na brněnském náměstí Svobody. Nejen že akce splnila hlavní účel, tedy informovat o provozovnách, ale pekařství jako pořadatel akce dokonce získalo dva zápisy do České knihy rekordů. Se získanými certifikáty může nyní v rámci svých reklamních aktivit nakládat bez omezení.

číst více
HRANOLKY McCAIN

HRANOLKY McCAIN

Na konci roku 2012 jsme získali zakázku českého zastoupení McCain s úkolem nastartovat prezentaci hranolek na Facebooku. V té době procházel Facebook některými marketingovými změnami (snížení dosahů příspěvku, zavedení použití fotky v záhlaví) a mezi marketingovými společnostmi probíhala diskuze, jak vlastně Facebook využít.

číst více
AUTOLÉKÁRNIČKY HARTMANN-RICO

AUTOLÉKÁRNIČKY HARTMANN-RICO

Projekt PR-kampaně produktu autolékárničky společnosti Hartmann-Rico jsme navrhli a realizovali na základě analýzy monitoringu a situace na trhu s autolékarničkami. Vzhledem k tomu, že jsme si byli vědomi špatné kvality ostatních autolékárniček na trhu, rozhodli jsme se realizovat veřejný test před zraky médií. Kauze se věnovala veškerá celostátní média a důsledkem byla i debata o změně legislativy. Naší největší odměnou pak bylo získání CENY ZA PR v kategorii B2C za rok 2006.

číst více
IKEA - Rebranding

IKEA - Rebranding

Posun vnímání IKEA z výrobce levného nábytku na výrobce i designových řad. V rámci kreativní kampaně jsme postupně představovali jednotlivé designové řady a jejich autory. Výsledek: vyvrcholením bylo uskutečnění první expozice IKEA na Designbloku a prokazatelný posun ve vnímání pozicioningu.

číst více
MÍSTO PIVA DO MĚ, DÁM TO DOMOVU PRO MNE

MÍSTO PIVA DO MĚ, DÁM TO DOMOVU PRO MNE

Na základě jednoduchého vzorce - Cena 1 DMS = cena jednoho piva jsme vytvořili kampaň, založenou na drsném hospodském vtipu Petra „Pivrnce“ Urbana.  Pivní podtácky s tímto vtipem vyzývaly k zaslání dárcovské SMS. Kampaň přinesla občanskému sdružení Domov pro mne, nejen finanční prostředky, ale vtipnou a neotřelou formou zvýšila povědomí o jejich existenci a službách.

Kampaň získala Českou cenu za PR

číst více
MEZINÁRODNÍ DEN BEZ TABÁKU

MEZINÁRODNÍ DEN BEZ TABÁKU

Mezinárodní den bez tabáku pod záštitou OSN připadá každoročně na třetí čtvrtek v listopadu. V rámci kampaně za odvykání kouření jsme spolu se Společností pro prevenci nemocí a za spolupráce se Společností pro léčbu závislosti na tabáku uspořádali vlastní akci, která měla podpořit rozhodnutí kuřáků přestat kouřit.

číst více
HANDICAPTOUR

HANDICAPTOUR

Hartmann-Rico je největším výrobcem a distributorem zdravotnických potřeb. V rámci své politiky social responsibility se rozhodl investovat do projektu „Handicap Tour“. Nejprve v Tatrách a posléze i v Brně byly zmapovány a slavnostně otevřeny stezky pro vozíčkáře. Ústředním sloganem Handicap Tour se stalo „Dřina–relax na vozíku? Zkuste naši turistiku!“.

číst více
BYSTRONIC: DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ A SPOLEČENSKÝ VEČER

BYSTRONIC: DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ A SPOLEČENSKÝ VEČER

Švýcarská společnost Bystronic otvírala v roce 2007 nové prodejně-servisní kanceláře v Brně. V prvním roce jejich působení v České republice jsme jim pomohli přivítat jejich stávající i potencionální obchodní partnery na „Hodině otevřených dveří“ následované společenským večerem v unikátních prostorách Technického muzea v Brně.

číst více
DNY SEXUÁLNÍ VITALITY

DNY SEXUÁLNÍ VITALITY

Problémy s erekcí trápí každého druhého muže, přesto se jen malá část z nich nebojí svěřit se se svým problémem lékaři. V rámci kampaně, jejímž cílem bylo toto téma odtabuizovat, vznikly i samostatné dny, které prostřednictvím special eventu a navazující medializace šířily osvětu.

číst více

Nalezeno: 21 záznamů   |   Stránka: 1 , 2 , 3 , 4 , 5