cz | eng

JIŘIČKY V EDENU

Pro klienta EDEN Europe, výrobce regálových systémů, jsme připravovali krátkodobý komunikační projekt. Jeho cílem bylo zvýšit pozitivní vnímání aktivit firmy mezi obyvateli Adamova. Především demolice staré výrobní haly a s ní spojený hluk hrozil negativním přijetím.

Naše kampaň se rozhodla o připravované demolici informovat netradičním způsobem. Stará výrobní hala byla nabídnuta hasičům k výcviku v reálných podmínkách. Již tento krok se setkal s velkým zájmem médií i okolí.

Při demolici se zjistilo, že zde hnízdí jiřičky a společnost EDEN Europe ji odklonila do doby, než tito ptáci vyvedou mladé z hnízd. Pokud je průmyslový kolos ochoten změnit marketingové plány, zastavit těžkou bourací techniku, uhradit prostoje a zdržení "jen" kvůli hnizdícím jiřičkám, tak to o firmě něco vypovídá a je to určitě téma ke zveřejnění. Pro téma jsme nadchli vedení, připravili jsme tiskové informace, pozvali novináře a televizní štáby. Výsledkem byla medializace napříč všemi médii a to nejen regionálními ale i celostátními, včetně online titulů. EDEN Europe se stal opravdovou mediální hvězdou, a to v pozitivním smyslu slova.

Kampaň byla oceněna Českou cenou za PR.

jiricky1

jiricky2

 

 

<< zpět na seznam