cz | eng

Blog

Sirotci jako politika? Ani náhodou

Sirotci jako politika? Ani náhodou

„Měli bychom začít dělat PR pro nějakou neziskovku, která se stará o uprchlíky,“ prohodil jsem na jedné pracovní cestě do Prahy před svou šéfovou. „Když si čtu o té kauze s padesáti uprchlíky a ty různorodé reakce v příspěvcích, tak je vidět, že lidem chybí informace. Každý z nich tvrdí něco jiného a nikdo vlastně nemá potuchy, co je pravda. Osvěta v tomto směru schází,“ dodal jsem.

číst více
Jágr, koupání a ochutnávka Bílého Medvěda

Jágr, koupání a ochutnávka Bílého Medvěda

Ne, toto se bohužel nestalo v jeden den (ale koupání ve vířivce s Jágrem a skleničkou Bílého Medvěda je lákavá představa mimochodem), ale všechno toto, a ještě víc jsem zažila během své tříměsíční stáže v PR agentuře Bílý Medvěd. Stáž snů, říkáte? Ano! 

číst více
Miliónová kreativita v pětimiliónové kampani za tři týdny.

Miliónová kreativita v pětimiliónové kampani za tři týdny.

Kolegové, opravdu to není mýlka - jedna z podmínek, kterou musí agentura splnit, pokud se chce zúčastnit výběrového řízení na komunikační agenturu pro Magistrát města Brna- kampaň Brno 2050, je referenční zakázka ve finančním objemu minimálně 1 mil za jeden kalendářní rok pouze za kreativitu a strategii.
 
číst více
Koho vychovává Dopravní podnik novým spotem?

Koho vychovává Dopravní podnik novým spotem?

Pavla Střechová odpovídala na otázky deníku, které se týkaly nového spotu Dopravního podniku Města Brna (Zmiňované video naleznete zde - klikněte)  Otázka Deníku: Dosud tato kampaň byla v podobě letáků a banerů v šalinách. Má vůbec smysl, že ji teď DPMB dělá i ve formě videí? Nebylo by vhodné vymyslet nějakou novou kampaň, než jen rozšiřovat tuto otřepanou?

číst více
Šéf by je za to asi nepochválil.

Šéf by je za to asi nepochválil.

Proto budu nekonkrétní. Od této příhody mám jasno, kterou hlídací agenturu bych si najala k hlídání svého areálu.

Chtěla jsem se v noci projít s přítelem svojí oblíbenou trasou, přes nejmenovaný hrad. Po chvílích krásných výhledů na rozsvícené podzimní nejmenované město jsme zjistili, že cestou nelze plynule v tuto noční hodinu kvůli mřížím pokračovat. Romantická nálada způsobila, že ani mříž nemohla být překážkou a my ji, s vědomím něčeho zakázaného a dobrodružného, přelezli. Asi tušíte, co bylo dál. Ještě jsme neudělali ani pět kroků a už se k nám blížila ochranka objektu. Očekávali jsme nelítostné vyhození a jen jsme ostražitě a náležitě submisivně očekávali, vybaveni omluvnými frázemi, jak ostré to bude. (Asi jako můj pes, který se v přítomnosti těch nejostřejších samců dokáže tvářit jako vykastrovaná fenka, ale to je na jiný příběh).

číst více
Keď sa to s osvetou preženie

Keď sa to s osvetou preženie

(dôležité upozornenie: blog písala tehotná account manažérka)

S osvetou sa v práci stretávam často. Dalo by sa povedať, že osveta bola v podstate počas niekoľkých rokov náplňou mojej práce. Robili sme osvetu schizofrénii a duševným chorobám, potom poruchám rastu a Turnerovmu syndrómu, a ďalším endokrinologickým poruchám. Áno, osveta vo všetkých týchto prípadoch bola a je prospešná. V prípade schizofrénie bolo potrebné uvádzať mýty o tejto chorobe na pravú mieru a prispieť tak k tomu, aby pacienti s týmto ochorením mohli trochu lepšie dýchať a chodiť po ulici bez toho aby sa báli ukazovákov. U Turnerovho syndrómu bolo potrebné dostať do povedomia budúcich matiek viac informácií o tomto ochorení a ukázať, že slovo syndróm nemusí byť strašiak, a že dievčatká s TS vedia priniesť rodičom rovnakú radosť ako iné deti. Osveta vo všetkých týchto prípadoch mala veľký význam, pretože chýbala.

číst více
Stáž u Bílého Medvěda, splněný sen a ještě mnohem víc

Stáž u Bílého Medvěda, splněný sen a ještě mnohem víc

Že existuje obor public relations jsem vlastně zjistila, až když jsem nastoupila na vysokou. Během dvou let studia marketingových komunikací ve Zlíně jsem pracovala na školním projektu právě v sekci PR a postupně jsem začala mít pocit, že tenhle obor by možná mohl být tím, čemu bych se po škole chtěla věnovat. A tak jsem se dala do objevování, co všechno PR vlastně znamená. Přihlásila jsem se na vzdělávací kurz Akademie PR, který pořádá Asociace Public Relations Agentur. Týden plný přednášek a práce v týmu mi pomohl rozšířit si obzory, ale umožnil mi získat stáž, kterou jsem si tolik přála. A tak jsem koncem června mohla nastoupit do agentury Bílý Medvěd Public Relations.

číst více
Klasická tisková zpráva je už dead?

Klasická tisková zpráva je už dead?

V posledních letech se objevují čím dál častěji názory, že tisková zpráva je přežitkem. Stále více se komunikace posouvá do světa digitálu a spousta firem a agentur klasickou tištěnou podobu tiskové zprávy používá jen zřídka a někteří ji vypouští z PR strategií úplně. Je tedy důležité položit si dvě důležité otázky: Jak se TZ proměnila a je opravdu mrtvým komunikačním nástrojem? 

číst více
Můj měsíc s Bílým Medvědem

Můj měsíc s Bílým Medvědem

Třetí ročník byl téměř v polovině a jedním z mnoha úkolů bylo vybrat si místo měsíční praxe. Studuji marketingové komunikace ve Zlíně a možnosti nám nabídli tři – digitální, kreativní nebo PR agenturu. I díky předchozímu studiu žurnalistiky nebylo příliš těžké si zvolit oblast PR. V Brně, kde mimo Zlín bydlím, jsem dostal dobré reference od mé spolužačky na PR agenturu Bílý Medvěd, kam jsem se na stáž následně dostal.

číst více
Tři králové aneb zneužití písmenné zkratky pro osobnostní PR?

Tři králové aneb zneužití písmenné zkratky pro osobnostní PR?

Co si představíte pod zkratkou K+M+B? Říkáte počáteční písmena jmen "Třech králů" tedy mudrců, kteří se jako první "nežidé" přišli poklonit narozenému Ježíši? Svátek Zjevení Páně, lidově „Třech králů“ , odjakživa doprovázely lidové zvyky. Ve střední Evropě je zvykem žehnání domů, při němž se na dveře křídou píší písmena C+M+B, resp K+M+B s udáním letopočtu. Nejsou to však počáteční písmena jmen „Třech králů“: Kašpar, Melichar a Baltazar, jak se lidově traduje, ale zkratka latinského Christus mansionem benedicat : Kristus požehnej tomuto domu.

číst více

Nalezeno: 29 záznamů   |   Stránka: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6