cz | eng

Pfizer

Pro mezinárodní farmaceutickou společnost Pfizer jsme zajišťovali strategickou marketingovou komunikaci produktů/témat:

Viagra: Ve spolupráci s Fórem sexuální vitality jsme organizovali event na koupalištích po celé ČR. Vytvořili a zavedli jsme popularizační osvětové webové stránky o problémech s erekcí www.opetmuzem.cz, kde se pod sloganem „Opět mužem  opět můžem“ diskrétně diskutovalo, s modifikací pro muže, ženy a odborníky. Jako jeden z prvních webů měl on-line objednání k lékaři.

Champix – uvedení prvního léku na předpis pro odvykání kouření na český trh. Ve spolupráci s předními odborníky z řad lékařů jsme upozorňovali na škodlivost kouření a nutnost správné léčby.

Dále jsme se věnovali tématu makulární degenerace.

Ve všech případech šlo o náročný úkol: vymezení těchto produktů vůči potravinovým doplňkům, které mohou, na rozdíl od léků na předpis, využívat masové mediální reklamy.

Co o nás řekl klient: „Brněnskou agenturu Bílý Medvěd PR jsme si vybrali především na základě naší spokojenosti s výsledky a kvalitou její práce na jiném produktu společnosti Pfizer. Komunikace s agenturou vždy probíhala naprosto bezproblémově, kampaň byla velice kreativní a přinesla výborné výsledky za poměrně nízký rozpočet. S Bílým Medvědem si můžete být jisti, že vám vždy vyjdou vstříc a pokusí se udělat pro projekt maximum.“ Juraj Šutovský, Pfizer

<< zpět na seznam