cz | eng

Koho vychovává Dopravní podnik novým spotem?

Pavla Střechová odpovídala na otázky deníku, které se týkaly nového spotu Dopravního podniku Města Brna (Zmiňované video naleznete zde - klikněte)  Otázka Deníku: Dosud tato kampaň byla v podobě letáků a banerů v šalinách. Má vůbec smysl, že ji teď DPMB dělá i ve formě videí? Nebylo by vhodné vymyslet nějakou novou kampaň, než jen rozšiřovat tuto otřepanou?

Předem se omlouvám - nebudu používat slovo šalina, není v mém slovníku:-)

Jde o to si uvědomit, ke komu má kampaň promlouvat. Lidé co jezdí prostředcích MHD o tom, že má tramvaj přednost většinou ví. Kdo o tom neví jsou lidé, kteří obecně znají pravidlo přednosti chodce na přechodu, tedy i cizinci, studenti...

Video je graficky pěkné, ale těžko pochopitelné a málo alarmující, vzhledem k následkům, které může střet s tramvají člověku způsobit! Další možnost , jak zaujmou je vtip - ale ten v tom také není.

Nemá virální potenciál .- lidé si je nebudou mezi sebou sami šířit.

- Může tato forma zaujmout i starší lidi?

Kdo to je - starší člověk?:-) Dnes je většina uživatelů sociální sítě Facebook okolo 55 let. A patří k nejčastějším šiřitelům virálních videí.

Platí, to co jsem uvedla výše - musí je zalarmovat - naléhavostí, nebo vtipem.

- Každých čtrnáct dní přidá DPMB nové podobné video. Je to dobrý interval?

Lepší by bylo rozpočet k výrobě nových videí, je vyrobit jinak - naléhavěji nebo vtipněji a šířit je kromě MHD, na sociálních sítích, info centrech, serverech pro návštěvníky Brna a studenty.

<< zpět na seznam