cz | eng

Miliónová kreativita v pětimiliónové kampani za tři týdny.

Kolegové, opravdu to není mýlka - jedna z podmínek, kterou musí agentura splnit, pokud se chce zúčastnit výběrového řízení na komunikační agenturu pro Magistrát města Brna- kampaň Brno 2050, je referenční zakázka ve finančním objemu minimálně 1 mil za jeden kalendářní rok pouze za kreativitu a strategii.
 
Na to si asi sáhne pouze agentura, která již v minulosti s touto institucí (s těmito rozpočty, tedy veřejnými prostředky) pracovala. Já jsem za svoji 20-ti letou kariéru v PR takový rozpočet nezažila ani u kampaní jako jsou Czechtourism, IKEA nebo MND. Vy ano?
 
Termín realizace kompletní komunikační strategie "Chytrá Špitálka" do tří týdnů - maličkost za milión:-). Celkový rozpočet na realizaci kampaně na 3 roky je 5 mil. Co dodat?
 
 
 

 

Zadávací dokumentace

<< zpět na seznam