ELI LILLY - Příběhy dětské endokrinologie
Eli Lilly je nadnárodní farmaceutický koncern, který mimo jiné vyrábí a distribuuje hormonální léčbu endokrinních onemocnění. Cílem kampaně bylo v roce 2015 šířit osvětu o poruchách růstu u dětí. Aby se rodiče nebáli tohoto onemocnění a uvědomili si, že včasná léčba jejich dětem zajistí plnohodnotný život.
V roce 2016 se kampaň rozšířila na osvětu celé dětské endokrinologie (štítná žláza, diabetes, obezita, poruchy puberty, ad.). Kdy jsme začali vytvářet témata pro jednotlivé poruchy a ty komunikovat prostřednictvím médií.
Příklad Event – módní přehlídka Příběhy dětské endokrinologie. Mladí návrháři zpracovali jednotlivá onemocnění do modelů. Ty pak byly předváděny za účasti médií na přehlídkách v nemocnicích v Motole a Brně.
Kampaň získala v České ceně za PR třetí místo. A to v jedné z hlavních a zároveň nejobsazenějších kategorií - B2C.
<< zpět na seznam