cz | eng

IKEA - Guerilla

Více než 9000 výrobků IKEA bylo přes noc umístěno na známých místech Prahy (13 stanovišť), Brna (12 stanovišť), Ostravy (8 stanovišť) jako dárek pro zákazníky IKEA. Spolu s exkluzivními médii jsme sledovali jejich další osud. Na podporu akce byla vytvořena microsite, která o všem nejprve informovala pouze v náznacích.

V brzkých ranních hodinách zde bylo možné nalézt GPS navigaci na vybraná místa. Na každém výrobku pak byla umístěna výzva, aby se lidé se svými úlovky vyfotili a poslali nám fotografie. Fotografie byly zveřejněny na microsite.

ikea1ikea3

 

Výsledek: navržené aktivitě se dostalo široké medializace. Výstupy v bulvárních médiích, které dosahují v ČR nejvyšších čteností, byly pro IKEA velmi cenné právě proto, že jejich standardní výstupy zde nejsou publikované. Kampaň byla oceněna „Českou cenou za PR“

<< zpět na seznam