cz | eng

Případové studie

BYSTRONIC: DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ A SPOLEČENSKÝ VEČER

BYSTRONIC: DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ A SPOLEČENSKÝ VEČER

Švýcarská společnost Bystronic otvírala v roce 2007 nové prodejně-servisní kanceláře v Brně. V prvním roce jejich působení v České republice jsme jim pomohli přivítat jejich stávající i potencionální obchodní partnery na „Hodině otevřených dveří“ následované společenským večerem v unikátních prostorách Technického muzea v Brně.

číst více
DNY SEXUÁLNÍ VITALITY

DNY SEXUÁLNÍ VITALITY

Problémy s erekcí trápí každého druhého muže, přesto se jen malá část z nich nebojí svěřit se se svým problémem lékaři. V rámci kampaně, jejímž cílem bylo toto téma odtabuizovat, vznikly i samostatné dny, které prostřednictvím special eventu a navazující medializace šířily osvětu.

číst více
KAMPAŇ ZA ODVYKÁNÍ KOUŘENÍ

KAMPAŇ ZA ODVYKÁNÍ KOUŘENÍ

Kampaň za odvykání kouření jsme vedli ve spolupráci se Společností pro prevenci nemocí i ostatními občanskými sdruženími, které se touto problematikou zabývají. Cílem kampaně bylo podpořit kuřáky v jejich snaze přestat kouřit a upozornit na skutečnost, že kouření je regulérní závislostí, která se musí léčit. Naším východiskem bylo, že kuřáci nepotřebují slyšet zákazy a zdraví škodlivé důsledky kouření, ale především poradit a podat pomocnou ruku.

číst více

Nalezeno: 23 záznamů   |   Stránka: 1 , 2 , 3 , 4 , 5