cz | eng

Případové studie

S VAŠÍ POMOCÍ DOSÁHNOU

S VAŠÍ POMOCÍ DOSÁHNOU

Projekt "Díky Vám dosáhnou...." vznikl pro účely získání finančních prostředků a zvýšení povědomí o činnosti o.s. Domov pro mne, které pomáhá lidem s postižením žít běžným způsobem života. Je založen na faktu, že člověk upoutaný na invalidní vozík dosáhne do stejné výšky, jako malé dítě, přestože intelektuálně dosahuje do vyšších úrovní. 

číst více
IKEA - Guerilla

IKEA - Guerilla

Více než 9000 výrobků IKEA bylo přes noc umístěno na známých místech Prahy (13 stanovišť), Brna (12 stanovišť), Ostravy (8 stanovišť) jako dárek pro zákazníky IKEA. Spolu s exkluzivními médii jsme sledovali jejich další osud. Na podporu akce byla vytvořena microsite, která o všem nejprve informovala pouze v náznacích.

číst více
ZNOVUOTEVŘENÍ IKEA PRAHA ČERNÝ MOST

ZNOVUOTEVŘENÍ IKEA PRAHA ČERNÝ MOST

Agentura dostala za úkol zajistit komunikaci s veřejností při příležitosti znovuotevření OD IKEA Praha Černý Most po rozsáhlé rekonstrukci. Agentura navrhla pojmout komunikaci netradičně  návrhem pokusit se při této příležitosti o vytvoření a zápis dvou nových českých rekordů: „Největší obchodní dům s bytovým zařízením v České republice“ a Největší švédský snídaňový stůl. Za kreativitu a výsledky eventu jsme získali Českou cenu za PR.

číst více
OBRÁZKY Z ELEKTRONOVÝCH MIKROSKOPŮ

OBRÁZKY Z ELEKTRONOVÝCH MIKROSKOPŮ

FEI Company je společnost se sídlem v Brně, která vyrábí nejlepší elektronové mikroskopy na světě. Jsou používány Akademií věd, renomovanými univerzitami, farmaceutickými koncerny a jinými špičkovými pracovišti. Agentura v rámci zadání zaměřeného na popularizaci tohoto vysoce odborného tématu navrhla vytvořit komunitu uživatelů Facebooku a transformovat odbornost v atraktivitu. Vznikly tak Obrázky z elektronových mikroskopů – svět, který jste nikdy neviděli. V relativně krátké době se členy komunity stalo okolo šesti tisíc vysoce aktivních laických účastníků z různých oborových skupin a téma elektronové mikroskopie se u nich stalo velmi populárním.

číst více
INFORMAČNÍ KAMPAŇ ADHD – ZLOBIVÉ DÍTĚ MŮŽE MÍT ADHD

INFORMAČNÍ KAMPAŇ ADHD – ZLOBIVÉ DÍTĚ MŮŽE MÍT ADHD

Informační kampaň ADHD  zlobivé dítě může mít ADHD. ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder, laicky hyperaktivita) je považováno za nejčastější dětskou neurovývojovou poruchu. Přesto se o postižených dětech často mluví jako „těch zlobivých spratcích“, místo aby se řešila příčina a začalo se s terapií. Získat potřebné informace bylo v českém prostředí téměř nemožné. Cílem projektu proto bylo odstranit mýty spojené s ADHD a přimět rodiče, kteří mají podezření, aby s dítětem navštívili pedopsychiatra.

číst více
JIŘIČKY V EDENU

JIŘIČKY V EDENU

Pro klienta EDEN Europe, výrobce regálových systémů, jsme připravovali krátkodobý komunikační projekt. Jeho cílem bylo zvýšit pozitivní vnímání aktivit firmy mezi obyvateli Adamova. Především demolice staré výrobní haly a s ní spojený hluk hrozil negativním přijetím.

číst více
REKORD V POJÍDÁNÍ PEČIVA PEKAŘSTVÍ MR. BAKER A BAGETERIE PANOS

REKORD V POJÍDÁNÍ PEČIVA PEKAŘSTVÍ MR. BAKER A BAGETERIE PANOS

Zadáním klienta bylo upozornit na nově otevřené provozovny pekařství Mr. Baker a bageterie Panos na hlavním vlakovém nádraží v Brně. Agentura navrhla pro zvýšení zájmu médií i veřejnosti vyhlášení pokusu o zápis do České knihy rekordů v rekordním v pojídání pečiva. Akce byla rozdělena na čtyři předkola a velké finále na brněnském náměstí Svobody. Nejen že akce splnila hlavní účel, tedy informovat o provozovnách, ale pekařství jako pořadatel akce dokonce získalo dva zápisy do České knihy rekordů. Se získanými certifikáty může nyní v rámci svých reklamních aktivit nakládat bez omezení.

číst více
HRANOLKY McCAIN

HRANOLKY McCAIN

Na konci roku 2012 jsme získali zakázku českého zastoupení McCain s úkolem nastartovat prezentaci hranolek na Facebooku. V té době procházel Facebook některými marketingovými změnami (snížení dosahů příspěvku, zavedení použití fotky v záhlaví) a mezi marketingovými společnostmi probíhala diskuze, jak vlastně Facebook využít.

číst více
AUTOLÉKÁRNIČKY HARTMANN-RICO

AUTOLÉKÁRNIČKY HARTMANN-RICO

Projekt PR-kampaně produktu autolékárničky společnosti Hartmann-Rico jsme navrhli a realizovali na základě analýzy monitoringu a situace na trhu s autolékarničkami. Vzhledem k tomu, že jsme si byli vědomi špatné kvality ostatních autolékárniček na trhu, rozhodli jsme se realizovat veřejný test před zraky médií. Kauze se věnovala veškerá celostátní média a důsledkem byla i debata o změně legislativy. Naší největší odměnou pak bylo získání CENY ZA PR v kategorii B2C za rok 2006.

číst více
IKEA - Rebranding

IKEA - Rebranding

Posun vnímání IKEA z výrobce levného nábytku na výrobce i designových řad. V rámci kreativní kampaně jsme postupně představovali jednotlivé designové řady a jejich autory. Výsledek: vyvrcholením bylo uskutečnění první expozice IKEA na Designbloku a prokazatelný posun ve vnímání pozicioningu.

číst více

Nalezeno: 26 záznamů   |   Stránka: 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6