cz | eng

Případové studie

OBRÁZKY Z ELEKTRONOVÝCH MIKROSKOPŮ

OBRÁZKY Z ELEKTRONOVÝCH MIKROSKOPŮ

FEI Company je společnost se sídlem v Brně, která vyrábí nejlepší elektronové mikroskopy na světě. Jsou používány Akademií věd, renomovanými univerzitami, farmaceutickými koncerny a jinými špičkovými pracovišti. Agentura v rámci zadání zaměřeného na popularizaci tohoto vysoce odborného tématu navrhla vytvořit komunitu uživatelů Facebooku a transformovat odbornost v atraktivitu. Vznikly tak Obrázky z elektronových mikroskopů – svět, který jste nikdy neviděli. V relativně krátké době se členy komunity stalo okolo šesti tisíc vysoce aktivních laických účastníků z různých oborových skupin a téma elektronové mikroskopie se u nich stalo velmi populárním.

číst více
INFORMAČNÍ KAMPAŇ ADHD – ZLOBIVÉ DÍTĚ MŮŽE MÍT ADHD

INFORMAČNÍ KAMPAŇ ADHD – ZLOBIVÉ DÍTĚ MŮŽE MÍT ADHD

Informační kampaň ADHD  zlobivé dítě může mít ADHD. ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder, laicky hyperaktivita) je považováno za nejčastější dětskou neurovývojovou poruchu. Přesto se o postižených dětech často mluví jako „těch zlobivých spratcích“, místo aby se řešila příčina a začalo se s terapií. Získat potřebné informace bylo v českém prostředí téměř nemožné. Cílem projektu proto bylo odstranit mýty spojené s ADHD a přimět rodiče, kteří mají podezření, aby s dítětem navštívili pedopsychiatra.

číst více
JIŘIČKY V EDENU

JIŘIČKY V EDENU

Pro klienta EDEN Europe, výrobce regálových systémů, jsme připravovali krátkodobý komunikační projekt. Jeho cílem bylo zvýšit pozitivní vnímání aktivit firmy mezi obyvateli Adamova. Především demolice staré výrobní haly a s ní spojený hluk hrozil negativním přijetím.

číst více
REKORD V POJÍDÁNÍ PEČIVA PEKAŘSTVÍ MR. BAKER A BAGETERIE PANOS

REKORD V POJÍDÁNÍ PEČIVA PEKAŘSTVÍ MR. BAKER A BAGETERIE PANOS

Zadáním klienta bylo upozornit na nově otevřené provozovny pekařství Mr. Baker a bageterie Panos na hlavním vlakovém nádraží v Brně. Agentura navrhla pro zvýšení zájmu médií i veřejnosti vyhlášení pokusu o zápis do České knihy rekordů v rekordním v pojídání pečiva. Akce byla rozdělena na čtyři předkola a velké finále na brněnském náměstí Svobody. Nejen že akce splnila hlavní účel, tedy informovat o provozovnách, ale pekařství jako pořadatel akce dokonce získalo dva zápisy do České knihy rekordů. Se získanými certifikáty může nyní v rámci svých reklamních aktivit nakládat bez omezení.

číst více
HRANOLKY McCAIN

HRANOLKY McCAIN

Na konci roku 2012 jsme získali zakázku českého zastoupení McCain s úkolem nastartovat prezentaci hranolek na Facebooku. V té době procházel Facebook některými marketingovými změnami (snížení dosahů příspěvku, zavedení použití fotky v záhlaví) a mezi marketingovými společnostmi probíhala diskuze, jak vlastně Facebook využít.

číst více
AUTOLÉKÁRNIČKY HARTMANN-RICO

AUTOLÉKÁRNIČKY HARTMANN-RICO

Projekt PR-kampaně produktu autolékárničky společnosti Hartmann-Rico jsme navrhli a realizovali na základě analýzy monitoringu a situace na trhu s autolékarničkami. Vzhledem k tomu, že jsme si byli vědomi špatné kvality ostatních autolékárniček na trhu, rozhodli jsme se realizovat veřejný test před zraky médií. Kauze se věnovala veškerá celostátní média a důsledkem byla i debata o změně legislativy. Naší největší odměnou pak bylo získání CENY ZA PR v kategorii B2C za rok 2006.

číst více
IKEA - Rebranding

IKEA - Rebranding

Posun vnímání IKEA z výrobce levného nábytku na výrobce i designových řad. V rámci kreativní kampaně jsme postupně představovali jednotlivé designové řady a jejich autory. Výsledek: vyvrcholením bylo uskutečnění první expozice IKEA na Designbloku a prokazatelný posun ve vnímání pozicioningu.

číst více
MÍSTO PIVA DO MĚ, DÁM TO DOMOVU PRO MNE

MÍSTO PIVA DO MĚ, DÁM TO DOMOVU PRO MNE

Na základě jednoduchého vzorce - Cena 1 DMS = cena jednoho piva jsme vytvořili kampaň, založenou na drsném hospodském vtipu Petra „Pivrnce“ Urbana.  Pivní podtácky s tímto vtipem vyzývaly k zaslání dárcovské SMS. Kampaň přinesla občanskému sdružení Domov pro mne, nejen finanční prostředky, ale vtipnou a neotřelou formou zvýšila povědomí o jejich existenci a službách.

Kampaň získala Českou cenu za PR

číst více
MEZINÁRODNÍ DEN BEZ TABÁKU

MEZINÁRODNÍ DEN BEZ TABÁKU

Mezinárodní den bez tabáku pod záštitou OSN připadá každoročně na třetí čtvrtek v listopadu. V rámci kampaně za odvykání kouření jsme spolu se Společností pro prevenci nemocí a za spolupráce se Společností pro léčbu závislosti na tabáku uspořádali vlastní akci, která měla podpořit rozhodnutí kuřáků přestat kouřit.

číst více
HANDICAPTOUR

HANDICAPTOUR

Hartmann-Rico je největším výrobcem a distributorem zdravotnických potřeb. V rámci své politiky social responsibility se rozhodl investovat do projektu „Handicap Tour“. Nejprve v Tatrách a posléze i v Brně byly zmapovány a slavnostně otevřeny stezky pro vozíčkáře. Ústředním sloganem Handicap Tour se stalo „Dřina–relax na vozíku? Zkuste naši turistiku!“.

číst více

Nalezeno: 23 záznamů   |   Stránka: 1 , 2 , 3 , 4 , 5